piątek, 23 września 2011

Zdrowe, budyniowe naleśniki



Składniki:
na 4 szt.

45 g mąki pełnoziarnistej
łyżka proszku budyniowego (u mnie smietankowy) 
1/4 szklanki mleka
1/4 szklanki wody
male jajko
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
słodzik/cukier/syrop z agawy do smaku (nie dodawalam)


Sposob przygotowania:
Wszystko dobrze wymieszac (w oryginalnym przepisie bylo: miksowac 2 min, ale ja jestem zbyt niecierpliwa). Na patelni lekko posmarowanej olejem usmazyc nalesniki. Trzeba uwazac, bo szybko sie smaza.
Podawać z ulubionymi dodatkami, owocami, dzemem, cukrem, jogurtem, czekolada - na co tylko macie ochote.
U mnie byly z dzemem z lesnych owocow. U Kaś, od ktorej zgapilam przepis, z jeżynami i jogurtem.
Smacznego :)
Przepis pochodzi z bloga Bake &Taste

9 komentarzy:

  1. Swietne nalesniki:)Musze koniecznie wypróbować,robię czesto z mąką orkiszową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity pomysl! Zalegaja mi szalone ilosci budyniu i nikt w domu jakos za nimi nie teskni, a uzyc JAKOS musze! :)

    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam, mniam :) wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneta, ja zawsze przemycam troche maki pelnoziarnistej, wszedzie gdzie sie da :)

    Lejdi of the house, za duzo tego budyniu nie nie zuzyjesz, ale polecam zrobic nadzienie budyniowe, pycha!

    Wiewióra, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciasto. Zastanawiam się właśnie jak by smakowały z budyniowym nadzieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ciekawy przepis, trzeba wypróbowac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)